DOMNUL V-A LUPTA PENTRU VOI, DAR VOI STATI LINISTITI.....

luni, 11 ianuarie 2010

Craciun 2009


Dragii Nostri,

Multumim lui Dumnezeu pentru ca in indurarea Lui cea mare, copii din Comani au avut parte de cadouri de Craciun. Lucrul care pe mine m-a impresionat cel mai mult a fost Carlos, un turc MUSULMAN, care a inceput s-a caute pe Domnul vazand dragostea si ingrijirea celor care se numesc urmasii lui Isus. S-a oferit impreuna cu sotia lui sa ne ajute la cadouri, si mai mult de atat el a vrut sa imparta tuturor copiilor participanti brosura “Darul cel mai Pretios”. Ravna lui impresionanta a facut ca multi parinti sa se mire, “ el nu e turc, cum de da brosuri cu Isus”.

Carlos in Dreapta cu BROSURA SUS

O alta familie foarte saraca, care are 3 copii mici, si pe care in prealabil am mai vizitat-o pentru ai oferii ceva alimente, a venit impreuna cu copii la intilnirea de Craciun. Mamica a spus ,, ca multumeste lui Dumnezeu ca acum vor simtii si copii ei ca vine Craciunul.”

O fetita a spus: “Mosul nu mi-a adus nimic dar Domnul Isus …uite… am si manusi, am si caciula, bomboane…..”

O alta fetita a spua: “Ce multe am primit!, am voie sa dau si la prietena mea?.... uite cate am primit…

Cuvintele sunt prea sarace sa poata fi exprimata bucuria si implinirea care copilasii ne-au transmis-o si noua organizatorilor. Dumnezeu fie Binecuvantat pentru tot.

Un comentariu: