DOMNUL V-A LUPTA PENTRU VOI, DAR VOI STATI LINISTITI.....

joi, 14 ianuarie 2010

14 ianuarie la Gradinita

Azi am fost la gradinita cu program normal din Comani pentru a le duce jucarii, in prealabil am vorbit cu directoarea gradinitei si una din nevoile solicitate au fost jucariile. Acum prin harul lui Dumnezeu aceasta nevoie a fost implinita si ne propunem sa inoim cel putin anual aceste jucari.
Doamna directoare a fost la o sedinta si am fost intimpinat de d-na Cornelia, invatatoare ficei mele. Dansa si-a permis sa imi mai spuna o alta mare nevoie a gradinitei, " un teren de joaca amenajat". Daca Dumnezeu ajuta si prin intermediul celor cu inima buna si mare (voi) speram sa acoperim si aceasta nevoie a gradinitei.

Terenul de joaca actual al Gradinitei din Comani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu